- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 5047/1
- 1a edició
- Modalitat: Semipresencial
- Crèdits: 9 ECTS
- Inici: 02/02/2026
- Final: 31/07/2026
- Places: 15
- Orientació: Professional
- Preu: 594 €
- Idioma de docència: Castellà (50%), Català (50%)
- Lloc: Virtual
Aquest curs pretén proporcionar coneixement teòric-pràctic sobre la gestió de les emocions i del comportament per tal d'analitzar i dissenyar estratègies d'acció socioeducativa que promoguin contextos inclusius d'aprenentatge.
En una primera part, el curs se centra en el desenvolupament de les competències per a la gestió de les emocions. Alhora, des d'una perspectiva socioeducativa, ètica i jurídica el curs pretén facilitar eines per tal que els i les estudiants puguin orientar i acompanyar a les persones i a les seves famílies, si s'escau, en els processos vinculats a l'afectivitat i el desenvolupament òptim de la sexualitat. En una segona part, i des de la premissa que cal el desenvolupament de conductes cíviques que reconeguin, acceptin i valorin la diversitat en el seu conjunt, el curs ens introdueix en l'univers de les conductes (com es generen i quines representen un obstacle per a una societat inclusiva). Alhora s'aborden conductes disruptives.
- Regulació dels problemes de comportament
- Discapacitat i sexualitat
- Prevenció, detecció i estratègies socioeducatives davant la LGTBIfòbia
- Prevenció, detecció i estratègies socioeducatives davant l'assetjament, el ciberassetjament escolar i consum de substàncies perjudicials per a la salut i altres addiccions
En una primera part, el curs se centra en el desenvolupament de les competències per a la gestió de les emocions. Alhora, des d'una perspectiva socioeducativa, ètica i jurídica el curs pretén facilitar eines per tal que els i les estudiants puguin orientar i acompanyar a les persones i a les seves famílies, si s'escau, en els processos vinculats a l'afectivitat i el desenvolupament òptim de la sexualitat. En una segona part, i des de la premissa que cal el desenvolupament de conductes cíviques que reconeguin, acceptin i valorin la diversitat en el seu conjunt, el curs ens introdueix en l'univers de les conductes (com es generen i quines representen un obstacle per a una societat inclusiva). Alhora s'aborden conductes disruptives.
Continguts
- Gestió de les emocions en una societat inclusiva- Regulació dels problemes de comportament
- Discapacitat i sexualitat
- Prevenció, detecció i estratègies socioeducatives davant la LGTBIfòbia
- Prevenció, detecció i estratègies socioeducatives davant l'assetjament, el ciberassetjament escolar i consum de substàncies perjudicials per a la salut i altres addiccions
Itineraris
Aquest programa forma part del màster en Suports per a la Inclusió Educativa i Social (2824).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Facultat de Ciències de l'Educació
Centres col·laboradors
Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva (CERSIN)
Contacte
Maria Garcia Ramón
Telèfon: 935811180
Informació addicional
https://mastersuportsinclusio.uab.cat/