- Diploma d'Expert UAB
- Codi de l'estudi: 5035/1
- 1a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 18 ECTS
- Inici: 06/10/2025
- Final: 15/05/2026
- Places: 30
- Orientació: Professional
- Preu: 1710 €
-
Preu especial 1659 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB de curs o assignatura. Persones associades a l'Associació de Bibliotecaris, Arxivers i Documentalistes de les Illes Balears (ABADIB)
Preu especial 1573 €
Col·lectiu d'aplicació: Membres de l'Associació de Professionals de l'Arxivística i la Gestió dels Documents de Catalunya (AAC)
Preu especial 1625 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Graduats o màster
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Online
El Diploma d'expert en Direcció Executiva de Serveis de gestió de documents i arxiu pretén oferir una formació universitària de professionalització que permeti a les persones que se situen al capdavant d'arxius, o de serveis de gestió de documents i arxiu, els coneixements, les eines i les estratègies adients per assolir amb èxit les seves tasques de direcció, i també per poder liderar processos d'innovació i canvi organitzatiu. D'aquesta manera es vol donar resposta a la necessitat creixent per part de les organitzacions, públiques i privades, de tenir persones al capdavant dels seus serveis de gestió documental i arxiu amb capacitat per respondre als nous reptes i necessitats d'adaptació de les societats actuals en plena transformació.
- Serveis de gestió documental i arxiu de l'administració pública (europea, estatal, regionals, departamentals, autonòmiques, municipals, etc.)
- Serveis de gestió documental i arxiu d'altres organitzacions i entitats públiques
- Serveis de gestió documental i arxiu d'organitzacions no governamentals
- Serveis de gestió documental i arxiu d'universitats
- Serveis de gestió documental i arxiu de centres docents
- Serveis de gestió documental i arxiu de biblioteques i centres de documentació
- Serveis de gestió documental i arxiu d'organitzacions i entitats privades
- Serveis de gestió documental i arxiu de mitjans de comunicació (premsa, televisió i multimèdia)
- Serveis de gestió documental i arxiu d'associacions
- Serveis de gestió documental i arxiu de col·legis professionals
- Serveis de gestió documental i arxiu de centres d'arxiu privats
- Serveis de gestió documental i arxiu d'institucions eclesiàstiques
- Serveis de gestió documental i arxiu d'empreses d'organització i custòdia d'arxius
- Serveis de gestió documental i arxiu d'empreses de tecnologies de la informació
Sortides professionals
Aquest diploma d'expert té un ampli espectre de sortides professionals, atès que tant l'administració pública com moltes organitzacions i entitats privades estan dotades de serveis de gestió documental i arxiu i de centres d'arxiu custodis de documentació. Aquests serveis de gestió documental i arxius requereixen de personal format en direcció executiva per ser més moderns, dinàmics, eficaços i eficients.- Serveis de gestió documental i arxiu de l'administració pública (europea, estatal, regionals, departamentals, autonòmiques, municipals, etc.)
- Serveis de gestió documental i arxiu d'altres organitzacions i entitats públiques
- Serveis de gestió documental i arxiu d'organitzacions no governamentals
- Serveis de gestió documental i arxiu d'universitats
- Serveis de gestió documental i arxiu de centres docents
- Serveis de gestió documental i arxiu de biblioteques i centres de documentació
- Serveis de gestió documental i arxiu d'organitzacions i entitats privades
- Serveis de gestió documental i arxiu de mitjans de comunicació (premsa, televisió i multimèdia)
- Serveis de gestió documental i arxiu d'associacions
- Serveis de gestió documental i arxiu de col·legis professionals
- Serveis de gestió documental i arxiu de centres d'arxiu privats
- Serveis de gestió documental i arxiu d'institucions eclesiàstiques
- Serveis de gestió documental i arxiu d'empreses d'organització i custòdia d'arxius
- Serveis de gestió documental i arxiu d'empreses de tecnologies de la informació
Pràctiques
El Diploma d'Expert en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxiu no inclou la possibilitat de realitzar pràctiques acadèmiques externes, ja siguin curriculars o no curriculars.
Beques i ajuts
En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària..
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
FUAB Formació. Arxivística i Gestió de Documents
Centres col·laboradors
Associació d'Amics de la UAB
Associació d'Arxivers de Catalunya
Asociación Vasca de Professionales de Archivos, Bibliotecas y Centros de Documentación
Contacte
Maria Aguilera Fernández
Telèfon: 935929710