Màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació (Online)

Vols especialitzar-te en una professió de futur? Avui més que mai les empreses necessiten bons professionals en comunicació que els ajudin a prendre decisions estratègiques valorant l'impacte reputacional

Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online i recorda que has de pujar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la direcció pot ampliar-la.

Import:

30,21 €  (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).

Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.

Inscripció online

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis el tipus d'estudi (màster, diploma o curs) i els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 2200 i Edició: 19

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

 

Dates d'inscripció

del 25/10/2024 al 25/09/2025

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent

- Curriculum vitae
- Carta de motivació

Requisits d'accés

Titulació universitària. Àmbits més freqüents: Ciències de la Comunicació (Publicitat i Relacions Públiques, Periodisme, Comunicació Audiovisual, Comunicació Corporativa), Administració i Direcció d'Empreses (ADE), Relacions Internacionals, Màrqueting, Economia, Dret, Relacions Laborals, Turisme, i altres àmbits afins. Es valoraran titulacions d'altres àmbits.

Criteris de selecció

Els alumnes han de trametre a la direcció del programa el seu currículum vitae, així com una carta de motivació indicant els seus interessos per cursar el màster de formació permanent.

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?