Serveis posteriors a la concessió
Serveis posteriors a la concessió
Els serveis que es detallen a continuació s’ofereixen en el període actual del programa Horizon Europe (HE), per a 2021-2027, a projectes amb finançament específic dels subprogrames següents.
Pilar 1. Projectes de les modalitats principals de l’ERC: Starting Grant, Consolidator Grant, Advanced Grant, Synergy Grant.
Pilar 2. Projectes coordinats per la UAB que pertanyin a algun dels sis clústers.
Pilar 3. Projectes coordinats per la UAB de les convocatòries de l’European Innovation Council (EIC).
Els serveis posteriors a la concessió requereixen un finançament del 25 % del cost retributiu del gestor de projectes per als projectes de l’ERC i del 50 % en els altres casos.
- Elaboració del manual del projecte (guia resum de les principals normatives i aspectes organitzatius del consorci).
- Suport específic a la coordinació de consorcis.
- Establiment dels canals de comunicació interna amb els coordinadors i socis dels projectes.
- Organització de les reunions del consorci en el marc dels projectes.
- Establiment de la comunicació entre l’ens finançador i els beneficiaris.
- Suport en la redacció d’acords i convenis amb altres institucions que afectin l’execució del projecte.
- Seguiment de l’acompliment de les fites, els objectius del projecte i els lliuraments.
- Seguiment i actualització de l’estat dels projectes a la plataforma Funding & Tenders Portal de la CE.
- Suport en l’organització de seminaris, congressos i conferències en el marc dels projectes, previstos a l’annex I del Grant Agreement.
- Organització i acompanyament de les reunions del consorci.
- Suport en la difusió d’activitats organitzades en el marc del projecte.
- Orientació i suport en l’acompliment de les polítiques de ciència oberta.
- Facilitació de la interlocució entre el Comitè d’Ètica en la Recerca de la UAB (CERec) i l’investigador o investigadora principal (IP).
- Assessorament per a la publicació en les plataformes de resultats de la Comissió Europea.
- Assessorament i suport en la gestió dels processos de selecció i contractació dels membres de l’equip.
- Seguiment i gestió del pressupost del projecte per garantir el compliment de la normativa interna i externa aplicable.
- Detecció d’eventuals desviacions tècniques i financeres i proposta de mesures de correcció.
- Assessorament en l’elaboració dels informes financers interns de consorcis de projectes liderats per la UAB.
- Suport en la preparació de documentació en les justificacions financeres i auditories requerides per la Comissió Europea.
- Gestió de les inscripcions dels membres de l’equip previstos a l’annex I del seminaris, congressos, tallers, etc.
- Seguiment del procediment de contractació administrativa, segons les indicacions de la Unitat de Contractació Administrativa, per tal que s’executi en el termini i la forma establerts.
- Gestió dels viatges de l’equip del projecte i del personal investigador col·laborador i vinculat.
- Suport en la gestió de les estades del personal investigador i del personal investigador convidat en el marc dels projectes.
- Gestió de la compra de l’equipament científic, els productes i els serveis necessaris per a l’execució del projecte previstos a l’annex I del Grant Agreement.