Les universitats analitzen la vinculació de qualitat entre l'alumnat i la institució universitària al simposi CIDUI
El 30 de juny les universitats públiques catalanes organitzen la 12a edició del Simposi Internacional de Docència Universitària i Innovació, una jornada que se centrarà en les estratègies que assegurin una vinculació de qualitat entre alumnat i universitat.

El 30 de juny tindrà lloc la 12a edició del Simposi Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). L’objectiu d’aquesta edició del simposi que duu el títol “Aprendre a la universitat d’avui: renovació o revolució?” és obrir un espai de treball on analitzar i debatre com podem adoptar estratègies en tots els àmbits (institucional, PDI, PAS i estudiants) que assegurin un procés d’aprenentatge i una vinculació de qualitat entre l’alumnat i la institució universitària.
Aquesta premissa es desenvoluparà a partir d’una primera sessió plenària que situarà els elements de debat, per després formular propostes d’actuació concretes a través de tres sessions paral·leles d’ampli debat (entre equips de govern, professorat, alumnat, equips d’administració i gestió…) cadascuna centrada en un aspecte concret:
- Sessió de treball 1. Propostes pel que fa a l’adaptació de recursos tecnològics.
- Sessió de treball 2. Propostes relacionades amb les metodologies d’ensenyament i aprenentatge.
- Sessió de treball 3. Propostes sobre itineraris flexibles i models de participació per estudiants de perfils diversificats.
Aquest congrés està organitzat per l'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP) i les unitats d'innovació i formació de les vuit universitats públiques catalanes (UB, UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV i UOC). Compta, a més, amb la col·laboració de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) i el Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat.
La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible
Educació de qualitat