Informació general
- Màster Universitari UAB
- Crèdits: 60 ECTS
-
Inici de curs 02/10/2024
Fi de curs 25/07/2025 -
Inici de la preinscripció 01/02/2024
Veure el calendari - Places: 25 places
-
Preu: 27,67€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2024-2025.
75€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2024-2025. - Idioma: Castellà (90%) i anglès (10%)
- Modalitat: Presencial
-
Centre docent:
Facultat de Ciències de la Comunicació
El Màster de Periodisme i Innovació en Continguts Digitals de la UAB t’ofereix una formació adaptada a les necessitats de l'ecosistema digital. Et forma en l'ús de les noves eines digitals que s'utilitzen a les redaccions dels mitjans de comunicació. Actualitza els teus coneixements en l'àmbit de la comunicació i el periodisme per donar resposta als reptes de la comunicació digital.
El pla d’estudis combina una part teòrica, que crea les bases per comprendre el funcionament dels mitjans digitals; i una part pràctica, que aplica aquests coneixements i l’ús de les noves tecnologies a casos reals. Així, l'estudiant podrà aprendre múltiples aplicacions i procediments per aprofitar els nous fluxos de la informació i convertir-se en un expert en el posicionament de continguts digitals amb formats i narratives innovadors.
Aquest programa de màster compta amb professors experts, aplica metodologies creatives i ofereix pràctiques a empreses que et permetran enfortir la teva formació professional i descobrir nous entorns que podran obrir noves opcions laborals en el context de la comunicació digital.
L'alumnat d'aquest Màster té una formació prèvia en els diferents àmbits de la comunicació i la seva procedència és diversa, principalment d'Amèrica Llatina i de la Unió Europea.
La docència del màster s'imparteix en castellà.
Sortides professionals
Les sortides professionals que ofereix el Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals estan relacionades amb els perfils que requereixen els mitjans i les empreses digitals. Aquestes noves posicions estan relacionades amb la gestió de xarxes socials, el desenvolupament de nous formats i narratives digitals, la producció de continguts patrocinats, la creació de productes digitals destinats a diferents comunitats, etc.
Aquest màster universitari també capacita per poder iniciar el Doctorat de Comunicació i Periodisme i així començar una carrera acadèmica dedicada a la docència i la investigació.