Matrícula Màster Oficial - Direcció de centres per a la Innovació Educativa
Estudiants de nou ingrés al màster
MATRÍCULA DEL CURS 2025-2026:
Data de matrícula: es realitzarà durant la segona quinzena del mes de juliol del 2025, la data exacta resta pendent de concretar. Aquesta informació serà pública a partir del mes de juny del 2025.
A continuació us indiquem informació important que has de tenir present i que també serà actualitzada a partir del mes de juny del 2025:
Coses que cal que tinguis en compte
1. Abans de fer la matrícula:
Document d'identitat:
Si tens nacionalitat espanyola no cal que presentis cap documentació. En cas contrari cal que ens enviïs escanejat el teu NIE (ciutadans de la UE), TIE (resta) o passaport al correu electrònic ga.c.educacio@uab.cat. El document original l’hauràs de presentar a l’octubre, en el tràmit de revisió de documentació (veure més endavant)
Beques:
Si et vols matricular amb la condició de becari/a condicional, hauràs de complir els requisits establerts per poder-ho fer:
1. Complir els requisits acadèmics de la convocatòria de beques de règim general del curs 2024-2025 (es revisen automàticament en la matrícula).
2. Haver sol·licitat la beca de règim general del curs 2024-2025.
En el cas de tenir una beca d’una Entitat que té un conveni amb la Universitat Autònoma en virtut de la qual l’entitat abona el pagament de la matrícula directament a la universitat i no a l’estudiant. L’alumnat té que comprovar que el conveni està vigent i la universitat ha rebut la credencial de becari enviant un correu electrònic a ga.c.educacio@uab.cat.
Gratuïtats i descomptes:
Si tens dret a algun descompte o gratuïtat a la matrícula caldrà que enviïs la documentació que ho acrediti per correu electrònic a ga.c.educacio@uab.cat. Els originals els hauràs de presentar a l’octubre amb la resta de documentació i el manteniment del descompte o gratuïtat restarà condicionat a la verificació de la documentació enviada.
(> consulta les deduccions a la matrícula)
Règim de permanència:
El règim de permanència de la UAB estableix determinades normes respecte del mínim i màxim de crèdits de matrícula, el màxim d’anys de permanència per finalitzar els estudis, i altres.
(> consulta el règim de permanència de la UAB)
2. En el moment de fer la matrícula:
Forma de pagament: pots escollir la que vulguis d’entre les que t’ofereix la UAB. Tingues en compte que si vols fer el pagament fraccionat caldrà que escullis la modalitat de domiciliació bancària i caldrà que en el moment de presentar la documentació de matrícula, hi incloguis l’ordre SEPA de domiciliació bancària, omplerta i signada.
Taxes:
Si has accedit al màster amb un títol estranger no homologat és obligatori que seleccionis a la matrícula la taxa corresponent a l’estudi d'equivalència de títol d'estudis estrangers per a l'accés als estudis de màster. En cas que no la seleccionis procedirem d’ofici a la modificació de la teva matrícula per incorporar aquesta taxa i que et sigui cobrada.
Tutorial:
Consulta el tutorial de matrícula
3. Després de la matrícula:
Entrega i revisió de la documentació de matrícula:
El divendres 18 d’octubre al matí es farà la revisió de la documentació de matrícula. Caldrà que portis la documentació requerida a la Gestió Acadèmica del centre al llarg del matí: reserva cita
Modificacions i/o anul·lacions:
En el cas que hagis de fer alguna modificació de matrícula o que vulgui anul·lar-la, informa’t de les condicions, els terminis i les conseqüències.
Impagament:
En el cas que es produeixi l’impagament d’algun dels imports de la matrícula, informa’t de les conseqüències de l’impagament.
TARGETA D’ESTUDIANT
RESUM
Abans de la matrícula |
Enviar documentació escanejada per correu electrònic a ga.c.educacio@uab.cat
|
Concertar una cita per a fer la tutoria amb la coordinadora, enviant un correu electrònic a Carme.Armengol@uab.cat |
|
Matrícula |
Accedir des de l’opció “Automatrícula de resta d’estudiants de grau i d’estudians de màster” de la pàgina https://sia.uab.es/ amb el NIU i la contrasenya amb què vas fer la preinscripció |
Després de la matrícula |
El dia 18 d’octubre al matí, presentar la documentació de matrícula (originals i còpies) a la Gestió Acadèmica del centre: reserva cita |
Targeta d’estudiant | La targeta de la UAB |
Tancament de la matrícula:
Un cop cobertes totes les places la Universitat emetrà la resolució de denegació de l’admissió a la resta d’alumnes en llista d’espera en no quedar places disponibles.
Estudiants de la UAB
Estudiants actuals del màster:
Sessió informativa de matrícula per videoconferència per la plataforma de Microsoft Teams, en aquesta sessió us facilitarem tota la informació que considerem que és del vostre interès per la matrícula. La sessió està convocada per al 10-09-2024 a les 11 h. i podreu connectar-vos a través d’aquest enllaç (Enllaç a la sessió).
- Els estudiants de Màster Universitari que no hagin superat els 60 ECTS el primer any de matrícula i hagin de matricular els crèdits restants per finalitzar el Màster podran efectuar l'automatrícula del del 16 al 30 de setembre de 2024.
- ATENCIÓ: Els estudiants estrangers extracomunitaris residents en estats membres de la Unió Europea estaran exempts de pagar el preu del crèdit establert per a estudiants extracomunitaris no resident, tal com estableix el Decret de preus públics que aprova la Generalitat de Catalunya cada curs acadèmic. Per la qual cosa, hauran realitzar la matrícula assistida a la gestió acadèmica, acreditant la seva situació de resident.
- Els estudiants que hagin de realitzar la matrícula assistida hauran de contactar amb la gestió acadèmica a través de l’adreça de correu electrònic ga.c.educacio@uab.cat per reservar dia i hora de matrícula.
FER L'AUTOMATRÍCULA: http://sia.uab.es
Documentació de matrícula
Documentació
Avís important per tots els alumnes que tinguin dret a alguna bonificació o gratuïtat en el preu de la matrícula:
Per a formalitzar la matrícula gaudint d’una bonificació o gratuïtat, cal enviar la documentació que la acrediti pel mitjà que s’indiqui a la fitxa web del teu màster (correu electrònic, formulari de documentació o altres).
En quin cas cal aportar documentació per acreditar la bonificació o gratuïtat?
- Si la UAB ja disposa d’aquesta documentació vigent no s’ha de tornar a enviar (perquè la vas presentar en un curs anterior per exemple).
- Si la UAB té la documentació, però no està vigent, sí que s’ha d’enviar, excepte els títols de família nombrosa emesos a Catalunya.
- En la resta de casos, cal portar o enviar a la gestió acadèmica la documentació que acrediti la gratuïtat o bonificació
Posteriorment, abans del 8 de novembre, cal lliurar a la gestió acadèmica, presencialment o per correu certificat, l'original o una còpia compulsada. En cas que no s'hagi presentat la documentació original dins d’aquest termini, es procedirà a modificar el preu de la matrícula i cobrar l’import corresponent.
Terminis de lliurament de la documentació:
- La documentació acreditativa d’una bonificació o descompte s’ha d’avançar a través del formulari de documentació de la teva gestió acadèmica abans de la matrícula i s’ha de lliurar l’original o una còpia compulsada a la gestió acadèmica abans del 8 de novembre.
- Resta de documentació (documentació SEPA, documentació d’accés que no s’hagi presentat amb anterioritat, assegurança majors 28 anys...): El termini màxim per a aportar la documentació a la gestió acadèmica és el 15 de desembre de 2024.
Si ets estudiant de nou accés:
1. Has de contactar amb el coordinador del màster o seguir les instruccions que et doni la gestió acadèmica per tal de fer la tutoria prèvia a la matrícula.
2. Document d'identitat:
- Estudiants que disposin de DNI: no cal que el trametin a la gestió acadèmica. Sí que serà necessari portar-lo a efectes d’identificació si han de fer alguna tramitació presencial.
- Estudiants de la Unió Europea: amb posterioritat a la matrícula hauran de portar a la gestió acadèmica l'original i fotocòpia del passaport o del document identificatiu del seu país, vigent en el moment de la matrícula, o bé enviar una fotocòpia compulsada per correu postal.
- Estudiants estrangers no comunitaris: amb posterioritat a la matrícula hauran de portar a la gestió acadèmica l'original i una fotocopia del TIE (targeta d'identificació d'estrangers) vigent, o bé enviar una fotocòpia compulsada per correu postal. Si encara no disposen del TIE, tenen un termini màxim de tres mesos per lliurar el document.
- Els estudiants estrangers que tinguin residència en algun país de la Unió Europea han de trametre el NIE a la gestió acadèmica prèviament a la matrícula per correu electrònic per tal que es faci el corresponent manteniment. Cal tenir en compte que l'autorització d'estada concedida als i les estudiants estrangers no equival a la condició de residents, només els i les estudiants amb residència a la UE gaudiran de l’exempció del recàrrec de preus extracomunitaris.
3. Ordre SEPA de domiciliació directa: En cas de domiciliar l’import de la matrícula s’ha d’imprimir i signar i enviar a través de formulari habilitat amb aquesta finalitat per correu electrònic a la gestió acadèmica de la teva Facultat amb posterioritat a la matrícula. Les dades bancàries han d'incloure els codis IBAN i BIC (només si l’entitat no es troba a l’Estat espanyol). Només s’accepten comptes d’entitats ubicades a la Unió Europea, Andorra, Ciutat del Vaticà, Islàndia, Liechtenstein, Mònaco, Noruega, San Marino o Suïssa.
La matrícula també es pot pagar amb targeta de crèdit o de dèbit, però en aquest cas el pagament s’ha de fer en un únic termini. Els alumnes sol·licitants de beca han de pagar obligatòriament la matrícula per domiciliació bancària per tal que se’ls pugui reintegrar l’import de la beca si s’escau.
4. Títol d’accés: Abans del 15 de desembre has de presentar a la gestió acadèmica l’original i una fotocòpia del títol que t’ha donat accés al màster o un certificat acadèmic oficial que n’acrediti l’expedició, o bé enviar una fotocòpia compulsada per correu postal.
5. Certificat d’estudis: Aquest document es pot enviar per correu electrònic en format digital, sempre i quan tingui un codi segur de verificació (csv) o bé es pot enviar per correu postal o presentar a la gestió acadèmica abans del 15 de desembre. El certificat acadèmic dels estudis que t’han donat accés al màster, ha d’incloure el període en anys acadèmics de la titulació, les matèries cursades, els crèdits obtinguts i les qualificacions obtingudes.
En cas d’estudiants que estiguin a l’estranger poden enviar la còpia compulsada o legalitzada de la documentació i les corresponents traduccions, si s’escau, per correu postal o missatgeria a la gestió acadèmica.
6. En cas de tenir 28 anys o més cal presentar original i còpia d’una assegurança que cobreixi l’assistència sanitària, els accidents i la responsabilitat civil i que sigui vàlida a l’Estat Espanyol. En aquest sentit, pots contractar a la matrícula l’assegurança complementària que ofereix la UAB
7. Número d’afiliació a la Seguretat Social. En el procés de matrícula es pot omplir el camp NUSS (número d’afiliació a la Seguretat Social). No és imprescindible indicar-lo ni cal presentar posteriorment cap documentació. No obstant, abans de fer qualsevol estada de pràctiques hauran de facilitar aquesta dada a la gestió acadèmica.
8. En algunes assignatures o graus és obligatori contractar l'assegurança complementària, que sortirà preseleccionada a la matrícula.
9. Documentació que acredita una bonificació o gratuïtat.
Consulta els descomptes de matrícula
BONIFICACIONS I GRATUÏTATS DE MATRÍCULA | |
---|---|
Supòsits vigents durant el curs acadèmic 2024-2025 | Documentació acreditativa |
Títol de família nombrosa expedits per la Generalitat de Catalunya |
No és necessari presentar-lo si l’has utilitzat també per inscriure’t a les PAU. Si en el moment de la matrícula no tens vigent el títol acreditatiu de família nombrosa, disposes de deu dies per tramitar-lo i informar a la gestió acadèmica del teu centre. |
Títol de família nombrosa expedit per altres comunitats autònomes |
Títol de família nombrosa / carnet vigent. Si en el moment de la matrícula no tens vigent el títol acreditatiu de família nombrosa, disposes de deu dies per tramitar-lo i cal que informis a la gestió acadèmica del teu centre abans de fer la matrícula. |
Discapacitat reconeguda del 33% o superior | Un dels següents documents acreditatius: certificat de reconeixement de discapacitat expedit o validat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, resolució o certificat expedits per l'INSS o òrgan competent de la comunitat autònoma corresponent o qualsevol altre que estableixi l’article 2 del Reial decret 1414/2006. |
Víctimes de violència masclista en l'àmbit de la parella (i també els seus fills dependents) (*) | Llibre de família en el cas dels fills dependents fins als 21 anys o certificat de convivència de la unitat familiar en cas de fills més grans de 21 anys. Un dels documents acreditatius següents: sentència condemnatòria, ordre de protecció o qualsevol altra resolució judicial que acordi una mesura cautelar a favor de la víctima, informe del Ministeri Fiscal, informe de la Inspecció de Treball i Seguretat Social, o informe o certificat que acreditin que la persona sol·licitant està sent atesa com a víctima de violència de gènere, emès per algun dels serveis següents, com ara Serveis Socials, Unitat d’Actuacions de Lluita contra la Violència Familiar i Masclista de la Direcció General de Famílies del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, Serveis d’Intervenció Especialitzada (SIE), Serveis d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD), Oficina d’Atenció a la Víctima del Delicte, recurs públic d’acollida, entitat subvencionada per una Administració pública concreta per a l'atenció a dones víctimes de la violència masclista en l'àmbit de la parella. * (consulteu-ne el detall). |
Víctimes d’actes terroristes (i també els seus fills i cònjuges) | Resolució administrativa. |
10. En cas que la teva matrícula sigui presencial i no la puguis fer personalment, has d’autoritzar per escrit una altra persona perquè la faci. En el document han de constar-hi les teves dades personals i la teva signatura.
11. Si tens un títol de màster obtingut en una altra universitat, has de presentar el certificat acadèmic personal i una còpia compulsada del títol.
Si accedeixes al màster amb una titulació obtinguda a una universitat estrangera, has de tenir en compte que:
La documentació referent al títol i al certificat acadèmic expedida per institucions de la Unió Europea, de països signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu i de Suïssa ha de ser oficial i ha d’haver estat expedida per les autoritats competents.
La documentació referent al títol i al certificat acadèmic expedida per institucions de països extracomunitaris ha de ser oficial, ha d’haver estat expedida per les autoritats competents i ha d’estar legalitzada per via diplomàtica o, si escau, mitjançant la postil·la del Conveni de la Haia o del Conveni Andrés Bello.
Traducció de documents expedits a l’estranger
S’accepta tota la documentació expedida en català, castellà o anglès. Pel que fa a la documentació expedida en francès, italià o portuguès, se’n pot tramitar la traducció al Servei de Llengües de la UAB. La persona interessada s’ha de fer càrrec d’aquesta gestió i de les despeses que comporta. En tots els altres casos, cal adjuntar la corresponent traducció al català, al castellà o a l’anglès efectuada per un traductor jurat, per qualsevol representació diplomàtica o consular de l’Estat espanyol a l’estranger, o per la representació diplomàtica o consular a Espanya del país del qual és nacional la persona sol·licitant.
Si ja has formalitzat la matrícula en cursos acadèmics anteriors:
Has de contactar amb el coordinador del màster o seguir les instruccions que et doni la gestió acadèmica per tal de fer la tutoria prèvia a la matrícula.
Si vols formalitzar la matrícula a temps parcial:
Si decideixes no matricular-te d’un curs sencer, pots acollir-te al règim de matrícula a temps parcial. L’autorització és automàtica i no cal aportar cap documentació justificativa.
Preu:
27,67€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2024-2025.
66€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2024-2025.