Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Formació avançada orientada a la investigació i l'exercici professional en el camp dels continguts audiovisuals i publicitaris en l'era digital

Pla d'estudis Màster Oficial - Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Guies docents dels mòduls

La informació que apareix actualment és la del curs 2024-2025. Les guies docents que tenen la indicació de cursos anteriors entre parèntesi corresponen a assignatures no programades o bé amb la guia docent pendent d'actualització. Si la guia docent d’alguna assignatura programada no apareix s’ha d’anar a cercar-la al Dipòsit Digital de Documents. La informació completa de totes les assignatures que conformen la titulació es pot consultar a l’apartat Pla d’estudis i horaris.

La informació sobre les llengües emprades a cada assignatura es pot consultar entrant a la guia docent de cada assignatura.

 42433 - Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat (2023-24)

 42435 - Indústries, Continguts i Recepció (2023-24)

 44115 - Treball de Final de Màster (2023-24)

 42431 - Comunicació Interactiva i Xarxes Socials (2023-24)

 42434 - Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web (2023-24)

 42437 - Iniciació a la Recerca (2023-24)

 42438 - Pràctiques Externes (2023-24)

 44519 - Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts (2023-24)

 42432 - Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris (2023-24)