Programa GAP Year
Període d’inscripció
- Trimestre Tardor 2024 (de setembre a desembre): del 11 de març al 28 de juny de 2024.
Requisits d’admissió
- Tenir 18 anys o més el 31/08/2023.
- Haver finalitzat l’últim any d’educació secundària (batxillerat o equivalent [EQF4]).
- Els estudiants han de disposar d’una assegurança de salut que els cobreixi a Europa.
- Els estudiants que no tinguin l’anglès com a primera llengua han de presentar un certificat de nivell B2 o equivalent d’anglès.
Documents requerits per a la inscripció
- Una còpia escanejada en format PDF d’una carta signada i segellada per part de la teva Institució d’Educació Secundària que especifiqui que estàs cursant l’últim any de l’educació secundària, o un certificat d’Educació Secundària (no s’accepten fotografies).
- Una còpia escanejada en format PDF del teu passaport.
- Una fotografia digital en format JPEG i d’un pes màxim de 24KB (tipus i mida fotografia de passaport).
- Si no ets un parlant nadiu d’anglès, un certificat de competència d’anglès (com a mínim TOEFL 78, IELTS 6, Cambridge Advanced o First Certificate).
- Si el país d'origen de l'estudiant no té cap acord de salut amb el sistema de Seguretat Social espanyol, una pòlissa d'assegurança privada pel temps complet de l'estada de l'estudiant a Espanya. Les assegurances mèdiques privades necessiten assegurar com a minim 100.000 euros en els serveis bàsics (hospitalització, cobertura per a repatriació al país d'origen, cobertura per COVID-19, etc.), amb cobertura total.
Altra informació important
- Per a obtenir un visat d’estudiant es requereix matricular-se a 24 ECTS com a mínim.
- El nombre màxim de crèdits per cursar al programa és de 30 ECTS, el mínim 12 ECTS.
Procés d'inscripció
Els sol·licitants hauran de completar el formulari d'inscripció en línia, introduint tota la informació necessària i l'elecció de cursos.
Durant el procés d'inscripció, se'ls demanarà penjar una còpia oficial del seu certificat d'educació secundària o un document oficial que certifiqui que n'estan cursant l'últim any, una còpia escanejada del seu passaport, una fotografia tipus carnet i un certificat de competència en anglès (només no nadius).
Procés de matrícula
- Per formalitzar la matrícula, els estudiants paguen un dipòsit de 500€.
- En rebre el pagament, el procés de matrícula pot completar-se.
- El pagament final s’haurà de realitzar abans de la data establerta, al final del període de matrícula.
- La teva matrícula es confirmarà un cop rebem el pagament complet de l'import del curs. Si no rebem el pagament abans de la data límit, es cancel·larà la teva matrícula.
Si us plau, tingues en compte que les places són limitades i no podem garantir la teva selecció de cursos.
Política de pagament
- El pagament es realitzarà en euros.
- L’import del dipòsit es restarà de l’import total de matrícula.
- Mètode de pagament: pagament en línia o transferència bancària.
- Les comissions de l’entitat bancària per a les transferències seran a càrrec de l’estudiant. Les tarifes varien segons el país i l’entitat. Si us plau, consulta-ho amb el teu banc i assegura’t que la transferència cobreix el pagament requerit.
- Les comissions que no hagin quedat cobertes per l’alumne se li carregaran a posteriori.
Renúncies
Les renúncies comunicades abans de la data límit indicada a continuació es reemborsaran íntegrament, sense incloure el dipòsit.
- Trimestre de Tardor de 2024 - data límit 12 de juliol
Les taxes no es reemborsaran en cas d'abandó del programa després de la data límit a dalt indicada.
Certificat i expedient acadèmic
En completar el programa, els estudiants rebran un certificat digital oficial amb els cursos i les notes finals. L'expedició d'aquest certificat s'inclou en l'import de matrícula. Si la teva universitat sol·licita una còpia impresa, pots enviar un correu electrònic a study.abroad@uab.cat sol·licitant la còpia. El cost de l'enviament d'aquest certificat per missatgeria urgent és de 48,40€ per a la UE, els EUA i el Canadà i de 65€ per a la resta del món.
Necessitats acadèmiques
És important que ens indiquis les teves necessitats acadèmiques abans de l'inici del programa, perquè puguem assegurar que tinguis disponibles els recursos adequats. Tingues en compte que no podem garantir l'accés a les necessitats sol·licitades, si no les envies abans de l'inici del programa. Pots informar sobre les teves necessitats escrivint a study.abroad@uab.cat una vegada hagis fet la teva inscripció.