Sol·licituds i resolucions
Els interessats en sol·licitar el dret d'accés a informació pública de la UAB caldrà que segueixin les següents instruccions:
Adreceu les vostres peticions a través del formulari de sol·licitud d'accés a informació pública de la Seu Electrònica de la UAB. Cal que us identifiqueu digitalment.
Disposeu d’informació sobre la identificació digital a la Seu Electrònica de la UAB.
1. Descarregueu el formulari de sol·licitud d'accés a informació pública per a tramitació presencial, en el format i idioma que preferiu, des de la Seu Electrònica de la UAB.
2. Empleneu el formulari de sol·licitud d’accés a la informació:
- Escriviu únicament amb ordinador o amb bolígraf, amb lletres majúscules o de tipus impremta.
- Indiqueu clarament les dades de contacte, preferentment un correu electrònic.
- És important que indiqueu el format, preferentment PDF, Word o Excel, en què preferiu tenir accés a la informació.
3. Imprimiu el formulari, el signeu i el presenteu al registre presencial de l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre de la UAB.
Disposeu d’informació del registre presencial a la Seu Electrònica de la UAB.
També podeu presentar el formulari per qualsevol dels mitjans previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment administratiu comú de les administracions públiques.