Activitats de Consells d'Estudiants
Ajuts per a activitats organitzades pel consell d'estudiants
L’objectiu d’aquests ajuts és donar suport als consells d’estudiants de les facultats o escoles en l’organització d’activitats en el campus.
L’ajut haurà d’anar destinat a les despeses generades per una activitat organitzada en el campus i adreçada als estudiants de la facultat o centre. L’activitat haurà de comptar amb el suport i autorització explícita del Deganat de la Facultat o Direcció de l’escola.
Calendari:
Del 1 de febrer al 30 de novembre del 2024.
Dotació pressupostària màxim per any econòmic:
5.000€ del projecte GG201583 que gestiona la Unitat de Dinamització Comunitària. Les activitats hauran de desenvolupar-se durant l’any 2024.
Qui pot sol·licitar els ajuts?
Un representant del consell d’estudiants, preferiblement des de l’adreça institucional del propi consell d’estudiants.
Procediment de sol·licitud
El consell d’estudiants de cada centre sol·licitant haurà d'omplir el formulari de sol·licitud, on s’haurà d'adjuntar l’acta o acords del plenari del consell per a la realització de l’activitat.
L’ajut s'haurà d'adaptar als tràmits administratius i de gestió establerts per la Universitat Autònoma de Barcelona i haver estat sol·licitat amb suficient antelació. No es tramitaran ajuts posteriorment a la realització de l’activitat ni es cobriran despeses que ja s’hagi realitzat el pagament.
Es farà una reunió presencial prèvia al desenvolupament de l’activitat amb l’objectiu de valorar l’activitat i establir l’ajut sol·licitat i caldrà fer una avaluació posterior a l’activitat.
En cas que sigui un material cal argumentar detalladament quins usos tindria en relació a l’activitat habitual del col·lectiu.
Quantia màxima de l’ajut:
Per cada activitat i/o material, s’atorgarà fins a un màxim de 500 €.