Pla d'estudis Màster Oficial - Màrqueting
Descripció del màster
El màster en Màrqueting, d'orientació professional, consta de 60 crèdits a realitzar en dos semestres en un curs acadèmic. La distribució d'aquests 60 crèdits respon a una estructura de 50 crèdits obligatoris (40 corresponen a matèries fonamentals i 10 al Treball de Fi de Màster) i 10 crèdits de caràcter optatiu.
La optativitat a què es fa referència es concreta en quatre mòduls:
La optativitat a què es fa referència es concreta en quatre mòduls:
- Màrqueting Sociopolític: Se centra en la problemàtica comercial d'empreses o organitzacions de naturalesa social o política i aborda per això l'estudi del context d'aquest tipus d'organitzacions i especialment del comportament polític i electoral dels individus.
- Comunicació Comercial: Es pretén preparar l'estudiant per desenvolupar funcions específiques, en el disseny i execució d'estratègies publicitàries i comunicadores, així com abordar les problemàtiques d'agències especialitzades en aquesta matèria.
- Pràctiques professionals: Es tracta que l'estudiant realitzi unes pràctiques externes en empreses col·laboradores.
- Màrqueting basat en dades i del comportament: En aquest mòdul els estudiants desenvoluparan les competències i habilitats necessàries per a proposar i avaluar decisions de màrqueting basades en dades.
Horaris
Les classes s'impartiran en horari de tarda.
Per consultar els horaris fes click AQUÍ
Estructura del pla d'estudis
Caràcter | Crèdits |
Obligatoris | 40 |
Optatius | 10 |
Treball de fi de màster | 10 |
TOTAL | 60 |
Denominació del mòdul | Crèdits | Caràcter |
Comportament del consumidor | 10 | OB |
Màrqueting Avançat | 10 | OB |
Màrqueting Digital | 10 | OB |
Recerca Avançada | 10 | OB |
Treball de Final de Màster | 10 | OB |
Comunicació Comercial | 10 | OT* |
Màrqueting Basat en Dades i del Comportament | 10 | OT* |
Màrqueting Sociopolític | 10 | OT* |
Pràctiques Professionals | 10 | OT* |
* Optatius, s'han de cursar 10 crèdits
OB: Obligatoris
OT: Optatius