Sol·licitud de trasllat d'expedient de PAU/PAP i més grans de 25/45 anys
Important!
Només podem emetre certificats de trasllat d'expedient als alumnes que van realitzar les proves a la UAB. Si ets alumne de la UAB, però vas realitzar les proves a una altra universitat, has de fer la sol·licitud a l'altra universitat.
Si has fet les proves d'accés a la universitat (PAU) en una comunitat autònoma i inicies els estudis universitaris en una altra, hauràs de sol·licitar un trasllat de notes de PAU a la Universitat on hagis realitzat les proves.
Sempre que no hagis iniciat cap estudi universitari i que fessis les PAU a la Universitat Autònoma de Barcelona, hauràs de sol·licitar el trasllat a la unitat d'Accés de l'Àrea d’Afers Acadèmics, mitjançant el procediment que et detallem a continuació.
Si pel contrari, has iniciat els teus estudis a qualsevol universitat pública catalana, encara que no els hagis acabat, el trasllat l’hauràs de demanar a la gestió acadèmica de la facultat on vas iniciar aquests estudis.
Documentació necessària:
- Sol·licitud de Trasllat d'expedient PAU/Més grans de 25 anys signada per duplicat (obligatori)
- Adjunteu el comprovant original del pagament de la taxa corresponent (obligatori)
- Adjunteu la còpia de la carta d'admissió a la Universitat de destí (obligatori)
- En el cas d'acreditar família nombrosa, cal adjuntar el carnet corresponent que ha d'estar vigent quan es faci efectiu el pagament del certificat (opcional)
- En el cas d'altres situacions caldrà adjuntar la documentació acreditativa (opcional)
2. En format electrònic – S'ha de signar amb certificat digital
Documentació necessària:
- Ompliu la sol·licitud genèrica en el tràmit de la seu electrònica (obligatori)
- Adjunteu la sol·licitud de Trasllat d'expedient PAU/Més grans de 25 anys signada electrònicament dins del tràmit de la seu electrònica (obligatori)
- Adjunteu el comprovant del pagament de la taxa corresponent (obligatori)
- Adjunteu la còpia de la carta d'admissió a la Universitat de destí (obligatori)
- En el cas d'acreditar família nombrosa, cal presentar el carnet corresponent que ha d'estar vigent quan es faci efectiu el pagament del certificat (opcional)
- En el cas d'altres situacions caldrà presentar la documentació acreditativa (opcional)
3. Per correu postal a l'adreça Accés – Àrea d'Afers Acadèmics – Edifici A (Rectorat) – Universitat Autònoma de Barcelona – 08193 Bellaterra
Documentació necessària:
- Sol·licitud de Trasllat d'expedient PAU/Més grans de 25 anys (obligatori)
- Adjunteu el comprovant original del pagament de la taxa corresponent (obligatori)
- Adjunteu la còpia de la carta d'admissió a la Universitat de destí (obligatori)
- En el cas d'acreditar família nombrosa, cal presentar el carnet corresponent que ha d'estar vigent quan es faci efectiu el pagament del certificat (opcional)
- En el cas d'altres situacions caldrà presentar la documentació acreditativa (opcional)
El preu del trasllat l’estableix la Generalitat de Catalunya al Decret de preus públics publicat per a cada curs acadèmic. En cas que puguis gaudir d’alguna exempció contemplada al Decret de preus públics, hauràs de presentar la documentació acreditativa vigent. L’import i el compte bancari on fer l’ingrés els trobaràs indicats a la sol·licitud.
El justificant de la gestió del trasllat el podràs obtenir:
- Si has vingut presencialment el Registre General et donarà una de les còpies de la sol·licitud registrada.
- Si has lliurat la sol·licitud electrònicament el teu justificant serà el comprovant de l’enviament al Registre General.
- Si has enviat la sol·licitud per correu postal el teu justificant serà una còpia de la sol·licitud amb un registre d'entrada.