Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Portal de transparència

Comissió Antifrau

En el marc del Pla de mesures antifrau, com a instrument que concreta el compromís de la Universitat com a institució pública en la lluita contra el frau i la corrupció, s’ha creat la Comissió Antifrau de la Universitat Autònoma de Barcelona com a òrgan competent de l’execució, l’adaptació i el seguiment del Pla de mesures antifrau (Acord del Consell de Govern d’1 de desembre de 2021).

Membres 

  • Presidenta: titular de la Secretaria General.
  • Vocal: titular del Vicerectorat d’Organització.
  • Vocal: titular de la Gerència.
  • Vocal: cap de l’Àrea de Transformació Digital i Organització.
  • Secretaria vocal: cap del Gabinet Jurídic.

Funcions

  • Les funcions de la Comissió Antifrau són les següents:
  • Portar a terme el Pla de mesures antifrau en els termes que s’hi descriuen.
  • Desenvolupar protocols de presa de decisions eficaces, per gestionar el risc de frau, que transmetin a dins i a fora de l'organització la seva postura oficial pel que fa al frau i la corrupció.
  • Resoldre les consultes, observacions i suggeriments referents a la interpretació i l’aplicació del Pla.
  • Rebre les queixes sobre les conductes fraudulentes, corruptes i de conflicte d’interessos.
  • Vetllar per l’actualització del Pla i efectuar propostes de modificació del seu contingut.
  • Emetre un informe anual sobre l’activitat de la Comissió, que s’ha de presentar al Claustre.