Oficina de Projectes Internacionals

Serveis previs a la concessió

  • Representar els interessos, les prioritats, els valors i les polítiques de la comunitat docent i investigadora de la UAB davant les entitats finançadores, principalment la CE.

  • Identificació de les convocatòries i de la informació complementària del programa marc de recerca i innovació i del programa Erasmus+ de la Comissió Europea, així com d’altres programes internacionals, principalment europeus.
  • Difusió de les convocatòries detectades d’acord amb les diferents àrees de coneixement i línies de recerca i treball.
  • Organització de sessions informatives sobre els diferents programes i les seves novetats.
  • Representació dels grups de recerca de la UAB en trobades d’altres fòrums internacionals.

  • Identificació i valoració de l’elegibilitat de les candidatures.
  • Valoració de la idea de projecte d’acord amb la convocatòria.
  • Gestió de signatura de documents, quan sigui necessari.
  • Facilitació de la documentació institucional, quan sigui necessari.
  • Suport en la preparació de la sol·licitud, també del pressupost.
  • Revisió interna de la proposta.

En el cas del personal candidat a convocatòries de l’ERC, a més:

  • Possibilitat de revisió externa de la proposta. 
  • En cas de passar a la segona fase d’avaluació, organització d’un simulacre d’entrevista ad hoc.

  • Gestió de la signatura de documents i autoritzacions, quan sigui necessari. 
  • Facilitació de la documentació institucional, quan sigui necessari.
  • Suport en la preparació de la sol·licitud, també del pressupost.

  • Gestió de la signatura de documents i autoritzacions, quan sigui necessari.
  • Facilitació de la documentació administrativa i institucional, quan sigui necessari.
  • Suport en aspectes estratègics de la proposta: definició d’agents clau, cerca de socis, etc. 
  • Establiment d’un calendari del procés de preparació de la proposta i assignació de les tasques.
  • Suport durant la redacció de la proposta, especialment en les parts no científiques i transversals.
  • Elaboració del pressupost d’acord amb la convocatòria i la normativa de la UAB, tenint en compte les indicacions de l’investigador o investigadora principal (IP).
  • Suport en la gestió de les dades administratives dels socis.
  • Revisió interna de la proposta. 
  • Possibilitat de revisió externa de la proposta. 

Suport en la fase de negociació i signatura dels projectes.

  • Preparació del Grant Agreement (GA) i d’altres acords amb els ens finançadors.
  • Negociació dels acords i contractes amb els socis: Consortium Agreement (CA), Partnership Agreement (PA), Secondment Agreement (SA), entre d’altres.
  • Negociació del pressupost i distribució del finançament entre socis.
  • Quan sigui necessari, gestió de les modificacions requerides per l’ens finançador.
  • Gestió de la signatura del contracte.
  • Manteniment d’ajuts a EGRETA (sistema de gestió de la informació de recerca de la UAB).

Organització de la reunió d’inici de projecte i traspàs de la informació als departaments o instituts.