Serveis previs a la concessió
- Representar els interessos, les prioritats, els valors i les polítiques de la comunitat docent i investigadora de la UAB davant les entitats finançadores, principalment la CE.
- Identificació de les convocatòries i de la informació complementària del programa marc de recerca i innovació i del programa Erasmus+ de la Comissió Europea, així com d’altres programes internacionals, principalment europeus.
- Difusió de les convocatòries detectades d’acord amb les diferents àrees de coneixement i línies de recerca i treball.
- Organització de sessions informatives sobre els diferents programes i les seves novetats.
- Representació dels grups de recerca de la UAB en trobades d’altres fòrums internacionals.
- Identificació i valoració de l’elegibilitat de les candidatures.
- Valoració de la idea de projecte d’acord amb la convocatòria.
- Gestió de signatura de documents, quan sigui necessari.
- Facilitació de la documentació institucional, quan sigui necessari.
- Suport en la preparació de la sol·licitud, també del pressupost.
- Revisió interna de la proposta.
En el cas del personal candidat a convocatòries de l’ERC, a més:
- Possibilitat de revisió externa de la proposta.
- En cas de passar a la segona fase d’avaluació, organització d’un simulacre d’entrevista ad hoc.
- Gestió de la signatura de documents i autoritzacions, quan sigui necessari.
- Facilitació de la documentació institucional, quan sigui necessari.
- Suport en la preparació de la sol·licitud, també del pressupost.
- Gestió de la signatura de documents i autoritzacions, quan sigui necessari.
- Facilitació de la documentació administrativa i institucional, quan sigui necessari.
- Suport en aspectes estratègics de la proposta: definició d’agents clau, cerca de socis, etc.
- Establiment d’un calendari del procés de preparació de la proposta i assignació de les tasques.
- Suport durant la redacció de la proposta, especialment en les parts no científiques i transversals.
- Elaboració del pressupost d’acord amb la convocatòria i la normativa de la UAB, tenint en compte les indicacions de l’investigador o investigadora principal (IP).
- Suport en la gestió de les dades administratives dels socis.
- Revisió interna de la proposta.
- Possibilitat de revisió externa de la proposta.
Suport en la fase de negociació i signatura dels projectes.
- Preparació del Grant Agreement (GA) i d’altres acords amb els ens finançadors.
- Negociació dels acords i contractes amb els socis: Consortium Agreement (CA), Partnership Agreement (PA), Secondment Agreement (SA), entre d’altres.
- Negociació del pressupost i distribució del finançament entre socis.
- Quan sigui necessari, gestió de les modificacions requerides per l’ens finançador.
- Gestió de la signatura del contracte.
- Manteniment d’ajuts a EGRETA (sistema de gestió de la informació de recerca de la UAB).
Organització de la reunió d’inici de projecte i traspàs de la informació als departaments o instituts.