SGIQ de la Facultat
La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha desenvolupat un Sistema de Garantia Interna de Qualitat marc (SGIQ UAB) amb el propòsit de reflectir el ferm compromís d'oferir uns programes formatius de qualitat que incloguin en el seu funcionament mesures per assegurar la contínua avaluació i millora dels mateixos.
Aquest sistema de gestió de la qualitat s'ha dissenyat seguint les directrius del programa AUDIT i les recomanacions de les agencies de qualitat AQU, ANECA, i ENQA.
El SGIQ de la Facultat de d'Economia i Empresa assumeix el compromís de la UAB i contribueix a oferir uns estudis de qualitat que garanteixin el desenvolupament de les competències, habilitats i aptituds establertes en els diferents programes formatius del Centre, per tal d'acomplir amb l'objectiu fonamental d'oferir una formació científica de grau i de postgrau fonamentada en les necessitats i les expectatives dels seus usuaris i usuàries, i de la societat en general, i que afavoreixi la inserció laboral dels seus titulats i titulades.
El 23 de novembre de 2010 el SGIQ de la Facultat d'Economia i Empresa va obtenir l'avaluació positiva de l'AQU, en el marc del programa AUDIT (certificat).
El 2 de març de 2021 el SGIQ de la Facultat d'Economia i Empresa va obtenir l'avaluació favorable de l'AQU, en el marc de la certificació de la implantació del SGIQ (certificat).
Acreditació institucional
En data 25 de maig de 2021 el Ministerio de Universidades va resoldre concedir l’acreditació institucional a la Facultat d’Economia i Empresa després que, el 2 de març de 2021, l’Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya certifiqués el SGIQ del centre.
COMISSIÓ DE QUALITAT DE LA FACULTAT
És la responsable de l’elaboració, l’actualització i el seguiment de la política i objectius de qualitat del Centre i vetlla per la seva difusió i implantació.
Composició
MANUAL DEL SGIQ DE LA FACULTAT D'ECONOMIA I EMPRESA (.pdf)
Mapa de processos del SGIQ de la Facultat d'Economia i Empresa (.pdf)
PROCESSOS DEL SGIQ DE LA FACULTAT D'ECONOMIA I EMPRESA
Processos estratègics (PE)
PE01: Definició de la política i objectius de qualitat (.pdf)
PE02: Definició, desplegament i seguiment del SGIQ (.pdf)
PE03: Disseny, creació i extinció de titulacions. Mapa de titulacions (.pdf)
PE04: Definició de la política del PDI (.pdf)
PE05: Definició de la política del PAS, formació i avaluació (.pdf)
Processos claus (PC)
PC01: Definició de perfils d’ingrés, graduació i accés als estudis (.pdf)
PC02: Programa docent de les assignatures. Guies docents (.pdf)
PC03: Gestió de les pràctiques externes (.pdf)
• Informe practiques curriculars FEIE 2022-23 (.pdf)
PC04: Orientació a l'estudiant (.pdf)
• Pla d’Acció Tutorial (PAT) (.pdf)
• Infografia PAT Graus (.pdf)
• Infografia PAT Màsters (.pdf)
PC05: Avaluació de l'Estudiant (.pdf)
PC06: Gestió de la mobilitat de l'alumnat, PAS i PDI (.pdf)
PC07: Seguiment, avaluació i millora de les titulacions (.pdf)
• Estudi d’abandonament (.pdf)
PC08: Modificació de titulacions (.pdf)
PC09: Gestió documental (.pdf)
PC10: Acreditació de titulacions de graus i màsters universitaris (.pdf)
PC11: Gestió del treballs de fi d'estudis (TFE) (.pdf)
Processos de suport (PS)
PS01: Formació i Innovació docent del PDI (.pdf)
PS02: Gestió de recursos materials (.pdf)
PS03: Gestió del serveis (.pdf)
PS04: Organització i gestió acadèmica (.pdf)
PS05: Gestió de queixes, suggeriments i felicitacions (.pdf)
PS06: Satisfacció dels grups d’interès (.pdf)
• Accions per incentivar la participació de l’alumnat a les enquestes (.pdf)
PS07: Inserció laboral dels titulats (.pdf)
PS08: Informació pública i rendició de comptes (.pdf)
PS09: Avaluació de l'activitat docent del PDI (.pdf)
REVISIÓ DEL SGIQ_FEiE
Informe de revisió 2016/2017 (.pdf)
Informe de revisió 2019/2020 (.pdf)
Informe de revisió 2020/2021 (.pdf)
Informe de revisió 2021/2022 (.pdf)
Informe de revisió 2022/2023 (.pdf)